Оцінка роботи МП проводиться з використанням методики Assessment Center, що дозволяє провести максимально об'єктивну і повну оцінку основних знань, вмінь і навичок, що складають профільний портрет спеціаліста медичної служби, з ціллю:
- визначення поточного рівня професіоналізму;
- визначення якості роботи команди в цілому і можливості підвищення ефективності внутрішньокомандної взаємодії;
- визначення можливих перспектив кар'єрного зросту працівників в межах компанії.
Основні етапи проведення оцінки роботи МП:
- Аналіз функціональних обов'язків позиції, складання (коригування) профільного портрету фахівця.
- Проведення Assessment Center (міні-тренінгу).
- Заключний відбір персоналу і оцінка ефективності його роботи.
- Визначення планів розвитку.
Основні методи оцінки персоналу, що використовуються для визначення ефективності роботи МП:
- оцінка "360°" - це оцінка найбільш важливих в роботі співробітника компетенцій шляхом отримання зворотного зв'язку про його роботу від:
- самого співробітника (самооцінка)
- керівника
- колег
- підлеглих
- клієнтів або підрядників
- центри оцінки - комбінація ситуаційних задач і тестів, що дозволяють об'єктивно оцінити певний набір компетенцій, необхідний для успішного виконання визначеного кола функції на даній посаді в конкретній компанії
- фотографія робочого дня - спостереження за маршрутом діяльності та фіксація таймінгу відпрацювання робочого дня співробітником в польових умовах
- приховані візити - оцінка результату виконаної роботи співробітником у клієнта (знання клієнтом продукту, компанії, співробітника; використання продукту компанії)
- подвійні візити - оцінка ефективності роботи, що виконується на робочому місці (знання, вміння, навички)
- store cheking - система заходів, спрямованих на перевірку ефективності роботи місць продажів, що заключається у фіксації асортименту, цін, фейсингів і рекламної активності виробників по кожній товарній позиції (SKU) в торгових точках.
|